środa, 24 czerwca 2015

Moja dzienna makijażowa rutyna

Hej kochani !!!

Mam chwilkę przed pracą i postanowiłam zrobić wpis o moim codziennym makijażu ! Zapraszam do czytania ;)



Podstawą makijażu jest oczywiście podkład, używam obecnie Rimmel lasting finish w kolorze 100 Ivory. Nie jestem z niego do końca zadowolona. Nie kryje, szybko ściera się w ciągu dnia, bardzo słaby.. u mnie się po protu nie sprawdził. Dokończę te opakowanie i na pewno do niego nie powrócę w przyszłości. 





Do konturowania buzi używam tych dwóch cukiereczków z TheBalm. Uwielbiam je ! Produkty idealne ! Na pewno będę kupować kolejne z tej firmy ;)





Ostatnio dość często sięgam po paletę cieni z Makeup Revolution. Są matowe, stonowane, ładnie na pigmentowane, w sam raz do mojej jasnej cery, Cienie brązowe służą mi do malowania powieki jak i zazwyczaj do malowania , wypełniania brwi - co się na szczęście nie długo zmieni ale same zobaczycie dlaczego ;)





Tym razem także w ruch poszedł mój nowiutki puder z Rimmela Stay Matte. Długo czekał na swoją kolej aż w końcu trafił w moje łaski :D 


Tuszem, który uwielbiam i ostatnio namiętnie używam jest Maybelline lash sensational. CUDO ! 
I oczywiście makijaż nie mógłby odbywać się bez moich kochanych narzędzi - pędzli ! Ostatnio bardzo przekonałam się co do pędzla z Real Techniques, polubiliśmy się :)




I to by było na tyle z mojej makijażowej dziennej rutyny ;) 

Uciekam nie długo do pracy, miłego dnia kochane !! Buziaczki ;*

Zapraszam do śledzenia mnie na :
INSTAGRAMIE oraz FACEBOOKU  <-- klik ! <3

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest super ! Warto zaoszczędzić i sobie kupic ;)

      Usuń
  2. Ostatnio bardzo rzadko sięgam po bronzery i róże... Ale kosmetyki same przyjemne jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolorystyka tej paletki :) a bahama mama mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bronzer i róż theBalm są na mojej liście zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej były baaaaardzo długo aż w końcu pewnego pięknego dnia pojawiły się w mojej kosmetyczce ! :)

      Usuń
  5. długo kiedy myślałam nad tą paletką z MUR :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten używałam tego pudru z rimmela i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bahama Mama zawsze i wszędzie, a MUR ma dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Palety z MUR kuszą, ale mam już tyle palet, że postanowiłam, że lepiej jak będę sobie odkładać na te droższe niż kupować parę z MUR. :P
    Cały czas chce kupić ten pędzel, ale na razie się wstrzymam, zaczęłam używać do różu pędzla do pudru 106 z Zoevy daje trochę delikatniejszy efekt niż zwykłe pędzle do różu. :)
    Mi się ten puder rozsypał cały, żałuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Instagram