piątek, 22 maja 2015

Top 5 dla mojego noska

Dzień dobry kochani ! 

Dziś pokaże wam kilka moich cukiereczków bez których moja kolekcja perfum by nie istniała. 
Gdy tylko któryś z nich się skończy od razu biegnę i  uzupełniam braki ! 

Top 1 

Te perfumy urzekły mnie swą kobiecością , namiętnością, odwagą, elegancją, wyjątkowością  i intrygą jaką da się w nich wyczuć. Oczywiście mowa o cudownych perfumach Si Giorgio Armani  
  • Nuty głowy : nektar z czarnej porzeczki
  • Nuty serca : frezja, róża stulistna 
  • Nuty bazy : wanilia, paczula, ambroksan, drzewo piżmowe


Top 2

Perfumy idealne na lato. Owocowe, świeże, dziewczęce. Bardzo lubię czuć je na sobie w ciągu dnia gdy wybieram się na spacer, rower czy spotkanie z przyjaciółmi, Mowa o perfumach Calvin Klein In2u  

  • Linia głowy : różowy grapefruit, bergamotka, liście porzeczki
  • Linia serca : orchidea, biały kaktus
  • Linia podstawy : ambra, wanilia, czerwony cedr 






Top 3 

Mgiełka Victoria`s Secret Love Spell  idealna na upalne dni. Świeża, owocowa, bardzo słodka, lekka i  długo utrzymująca się na ciele. Bardzo wydajna gdyż  możemy ją dostać w pojemności aż 250 ml. Niestety jej stacjonarna cena jest przerażająca - 69 zł w salonach Victoria`s Secret ale nie martwcie się można dostać ją o wiele taniej w internecie bo za ok 40 - 45 zł na allegro więc wystarczy tylko poszukać .

  • Nuty zapachowe to wiśnia, brzoskwinia, biały jaśmin.








Top 4 

Perfumy na pewno wszystkim Paniom dobrze znane, zakupione w Avonie, ceny nie pamiętam ale chyba ok 60 - 70 zł ? Nie wiem jeśli się myle to proszę poprawcie mnie ;) Chodzi o zapach Little Gold Dress , Wiem, że jest wiele zapachów z tej serii , mam jeszcze zapach Little Red Dress mocniejszy i bardziej intensywny aczkolwiek nie tak ładny jak te złote. Little Gold Dress urzekły mnie swoją słodkością i kobiecością, Moim zdaniem jest to zapach wieczorowy, elegancki, idealny na wyjście do restauracji, knajpy z przyjaciółmi czy randkę z ukochanym.







Top 5

Są to moje ukochane perfumy typowo okazyjne, ekskluzywne , Hugo Boss Fragrance ale nie znam dokładnej nazwy, wiem tylko ze są do tych jeszcze jedne bardzo zbliżone opakowaniem jednak zupełnie inne zapachem. Mój nos jednak potrafi dostrzec różnicę ! Są bardzo ciepłe, mocne ale przede wszystkim eleganckie i bardzo kobiece. 







To tyle jeśli chodzi o moje TOP zapachy. Uwielbiam je i zawsze do nich powracam ! 

Miłego dnia kochani ! 



Zapraszam was do śledzenia mnie na instagramie KLIK   ;) 

Oraz facebook`u KLIK  ;)



4 komentarze:

  1. Calvin Klein In2u mam i również bardzo lubię. A perfumy Si mam zamiar sobie kupić, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem są C U D O W N E ! :) urzekły mnie. Bardzo polecam się skusić ;)

      Usuń
  2. Si i In2U są w mojej kolekcji. Oba zapachy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Little Gold Dress podoba mi się jego zapach ;)))

    OdpowiedzUsuń

Instagram