czwartek, 21 maja 2015

Moje małe zachcianki - 8 produktów


1. Si Intense - Giorgio Armani

Tak na prawdę mam już jeden flakonik ale klasycznego zapachu. Bardzo interesuje mnie druga, intensywniejsza wersja. Zakochałam się w tych perfumach od pierwszego ` wąchnięcia ` ;)Zapach jest idealny, kobiecy, mocny, intrygujący, wyzwalający, seksowny, odważny, uwodzicielski, słodki mmmm... ! brakuje mi słów , ktore mogły by określić jego cudowną nutę zapachową ! Jest po prostu I D E A L N Y ! i nie zastąpiony, nie znam drugiego takiego. Stąd moje mocne pragnienie posiadania jeszcze tej drugiej wersji.

2. CC krem z Bourjois 


Wychwalany przez wszystkie blogerki, youtuberki, internautki i resztę kobiecości na świecie. Przez jednych uwielbiany przez innych znienawidzony. Taki już podobno jest. Podobno bardzo dobrze kryje, nawilża, wtapia się w skórę, wyrównuje koloryt, ma lekką konsystencje. Chciałabym tego doświadczyć na własnej skórze ;)

3. Suchy szampon Batiste

Słyszałam o nim wiele pozytywnych komentarzy. Ogółem mam bardzo gęste i puszyste włosy więc nie chciałabym uzyskiwać nim objętości, a raczej lekki zapach i świeżość włosów.

4. Calvin Klein One Shock 

Wszystkie perfumy Calvin Klein zawsze przypadały mi do gustu. Tak też stało się i w tym przypadku. Miałam okazję powąchać ich tylko raz i nie mogłam zdecydować się na ich zakup gdyż nie wiedziałam czy to odpowiedni zapach dla mnie. Gdy perfumy ładnie rozeszły się na ciele poczułam świeżość, truskawki, orzeźwiające drinki, słodycz,  WAKACJE !! Moim zdaniem idealnie nadają się właśnie na ten okres wakacyjno letni. Mam nadzieję, że w końcu znajda się w mojej torebce i kolekcji !

5. Makeup Revolution Tint Farbka do brwi 

O tych farbkach troszkę już za słychnęłam na YouTube. Mają niby modelować brwi, wypełniać brakujące włoski, ujarzmiać odstające włoski itd. Po  prostu jestem jej ciekawa.

6. Brushegg 

Jak wiadomo mając pędzle nie przepadamy za ich myciem. Słyszałam, że to silikonowe jajeczko to świetna opcja, która odwali za nas etap tej najcięższej brudnej roboty  :D uwielbiam gadżety i takie błękitne / miętowe jajeczko pięknie prezentowałoby się w mojej łazience. Myslę, że pewnie za jakiś czas się skuszę

7. Ardell DEMI Wispies

Nie narzekam na krótkie, rzadkie rzęsy bądź po prostu ich brak. Wręcz przeciwnie, mam geste, grube i bardzo długie rzęsy z których jestem na prawdę zawsze zadowolona :) aczkolwiek każda z was kusi swoimi recenzjami na temat tych sztucznych Ardellek i doszło do tego, że i mnie zaintrygowały i skusiły aby się nimi głebiej zainteresować ;)

8. Bahama Mama matowy bronzer

Kultowy bronzer dopadł także i mnie ! Długo opierałam się przed nim, odwracałam wzrok gdy przypadkiem mijałam go w drogeriach, nie słuchałam gdy opowiadano i wychwalano go na YouTubie ale niestety uległam, poddałam się, złamałam się i teraz tylko czekam aż wykończę obecne bronzidła aby móc wreszcie cieszyć się tym cudnym, malutkim, kobiecym cukiereczkiem !


To by było na tyle.. Może ktoś z was wie coś innego na temat powyższych produktów i nie zgadza się z moim zdaniem ? Chętnie poczytam wasze opinie i dowiem się czegoś nowego na ich temat ;)


Dobrej nocy kochane ! 

Zapraszam was do śledzenia mnie na instagramie KLIK   ;) 


Oraz facebook`u KLIK  ;)








2 komentarze:

  1. Suche szampony Batiste są bardzo dobre :) Idealne się sprawdzają w kryzysowych włosowych sytuacjach :)
    Mam to jajko do czyszczenia pędzli, dobrze się sprawdza ale przy małych pędzelkach, bo ono samo w sobie jest małe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak o jajeczku czytałam, mimo wszystko chciałabym posiadać taki slodki gadżet w swojej toaletce ;) a suchy szampon zamowiłam, będę testować, zobaczymy jak mi się sprawdzi ;)

      Usuń

Instagram