poniedziałek, 23 listopada 2015

Odsłona mojego pierwszego pudełka ShinyBox - jak wrażenia ?

Hej kochani !!!

Przychodzę dziś do Was z wpisem o słynnym pudełku kosmetyków od ShinyBox . Od jakiegoś czasu interesowały mnie te pudełeczka widząc wpisy i recenzje u innych dziewczyn. Postanowiłam zrobić sobie co miesięczną `niespodziankę - nagrodę` i wykupiłam subskrypcję. Zobaczcie od jakiego pudełka zaczęłam :)




Zamówienie doszło w przeciągu dwóch dni. 
Bardzo ładnie i porządnie zapakowane. 



W pudełeczku było 7 produktów , w tym 3 pełnowymiarowe.


1. Serum do rąk aktywnie regenerujące 11 zł / 75 ml
2. Multi balsam do pielęgnacji ciała 13 zł / 250 ml 
3. Kremowy żel do mycia ciała 10 zł / 250 ml





4. Regenerujące serum AllForYou 79 zł / 30 ml - produkt pełnowymiarowy





5. Krem rozjaśniająco - wygładzający z kwasem migdałowym i PHA  - 80 zł / 50 ml



6. Mydło naturalne - 28 zł / sztuka - produkt pełnowymiarowy




7. Krem do stóp Delia - regulator potliwości - 7 zł / 100 ml - produkt pełnowymiarowy




Z pudełka jestem bardzo zadowolona i cieszę się, że w końcu się skusiłam na subskrypcję :)
Już się nie mogę doczekać kolejnej wersji ! 
A Wam przypadło do gustu ?
Jeżeli jeszcze nie macie pudełeczka, możecie zamówić własne na stronie TUTAJ :)

Zapraszam na :


6 komentarzy:

  1. Też mam i myślę że zawartość jest dobra :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam i myślę że zawartość jest dobra :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie te pudełka nie kuszą.. Miała być ekskluzywna zawartość, a coraz więcej w nich zwykłych, drogeryjnych produktów :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam jeśli masz ochotę: http://czerwonapoziomkaa.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-moje-pierwsze.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od dłuższego czasu zamawiam pudełeczka, ale różnie bywa z ich zawartością. Czekam na grudniowe, bo mam nadzieję że będzie świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram