czwartek, 15 października 2015

Top 5 : czyli ulubione akcesoria do makijażu.

Hej kochani !!!!

Przychodzę do was z postem o 5 najczęściej używanych akcesoriach do makijażu. Mam bardzo dużo pędzli, kilka gąbeczek ale pośród nich są ulubieńcy po które sięgam najchętniej. Zapraszam do dalszej części postu ;)


1. Aplikacja podkładu 


Ostatnio ulubieńcem w tej kategorii jest chiński pędzel z azjatyckiej strony kupiony za grosze. Jest bardzo mięciutki , delikatny, rewelacyjnie aplikuje się nim podkład. Bardzo polubiłam się z tym Panem. Mogę w zupełności polecić wam całą serję tych pędzli. U mnie sprawdza się rewelacyjnie ! O zakupach z tej strony pisałam w poście TUTAJ , zapraszam do przeczytania :)


Drugim niezbędnikiem jest gąbeczka Real Techniques. Mam ją już dość długi czas, używam w sumie dość rzadko, na początku sięgałam po nią bardzo często tera natomiast nie mam czasu na mycie jej po każdej aplikacji produktu dlatego też odeszła na boczny plan ale nie została zapomniana !  :) W poście sprzed jakiegoś czasu porównywałam oryginalną gąbeczkę do podróbki z chińskiej strony, cały post zobaczycie TUTAJ :)

2. Aplikacja pudru 


Do nakładania pudru zawsze używam pędzla Hakuro H55. Jest ogromny i baaaardzo mięciutki ! Odkąd mam go w swojej kolekcji odstawiłam całkowicie puszki którymi wcześniej aplikowałam produkt. Nie zamieniłabym go na nic innego !

3. Aplikacja różu 


Szczerze mówiąc róży używam bardzo rzadko, powiedziałabym nawet, że tylko od świeta. Skupiam się bardziej na konturowaniu i ocieplaniu twarzy bronzerami. Jeżeli jednak sięgam po róż używam przy aplikacji pędzla Real Techniques - blush brush. Spisuje się rewelacyjnie ! Jest duży co wpływa na szybkie nalozenie produktu i precyzyjny ( nie zrobicie sobie nim plam, ma fajnie ścięte włosie ) Cały pędzel dokładniej opisany jest w poście TUTAJ :)

Bronzera używam codziennie i pewnie teraz zapytacie dlaczego nie pokażę w takim razie pędzla, którego używam. Nie pokażę ponieważ pędzel jaki mam bardzo mnie denerwuje.. Jest to Hakuro H21 z włosia naturalnego, Włosie bardzo mnie gryzie, szoruje buzie, często wypada pozostając na skórze. Nie polubiłam się z tym pędzlem i wciąż poszukuję innego, lepszego, milszego i bardziej precyzyjnego podczas pracy nim. Może wy macie jakichś swoich sprawdzonych ulubieńców ? Chętnie kupiłabym coś lepszego.

5. Aplikacja cieni


Tak jak wspomniałam o różu, że używam go od święta tak z cieniami jest bardzo podobnie a nawet jeszcze gorzej bo używam ich jeszcze rzadziej. Gdy jednak to robię sięgam po dwa podstawowe ( moim zdaniem ) pędzelki do cieni. Jeden z nich to Real Techniques, a drugi to Hakutro H77. RT fajnie sprawdza się do nakładania cieni na całą powiekę, a Hakuro pięknie blenduje granicę cieni.






Cały zestaw moich pedzli możecie zobaczyć w poście TUTAJ , dokładnie opisałam każdy z nich, jezeli zastanawiacie się nad kupnem pierwszych pedzli zajrzyjcie i poczytajcie na które warto szczególnie zwrócić uwagę :)

I to tyle kochani, to moje podstawowe narzędzia, którymi wpływam na upiekszanie buźki każdego dnia :D 


Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie oraz Facebooku aby być na bieżąco ! :)





9 komentarzy:

  1. Podstawowy,ale niezawodny zestaw :) Buziaki na milutki dzień :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jestem przed zakupem pędzla do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do brązera polecam pędzel z Sephora Blush biseaute 50. Bardzo mięciutki i fajnie się nim nakłada produkt. Kiedyś używałam też ściętego pędzelka z Goden Rose i też dawał radę, ale ten jest o niebo lepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo za podpowiedź :) chętnie zajrze i zapytam o to cudenko ;)

      Usuń
  4. *bronzera, przepraszam zdecydowanie ścisły umysł ze mnie ;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety ten pędzelek z Hakuro do nakładania cieni się nie sprawdza :C Jakiś taki kłujący jest :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw idealny, szczerze, to jak by ktos zabrał mi moje pędzle, to popełniła bym samobójstwo ;) hah

    OdpowiedzUsuń

Instagram